Senja ski har Craft som samarbeidspartner frem til og med 2026 på klubbklær. Klærne handles gjennom Intersport Finnsnes som er vår samarbeidspartner på klær og skiutstyr. Medlemmene i Senja ski har 20% på alt av skiutstyr og Craft produkter gjennom Intersport Finnsnes. Noe av kolleksjonen kan værer bestillingsvare hos Intersport, men det skal være rimelig raskt og få bestilt det man ønsker fra klubbkolleksjon gjennom Intersport. Intersport har en prøvekolleksjon til enhver tid i butikken, så det er bare å dra ned og prøve før man kjøper/bestiller. Når det gjelder konkurransedressen kjøpes den gjennom klubben som har et lager med dresser, ta kontakt med styreleder på tlf. 48235662 så får man konkurransedressen på dagen. Alle under 20 år får en gratis konkurransedress når de begyner å gå sone- eller kretsrenn..